* A P R I L ' S L O O K S *

posted on: dimanche 4 mai 2014

 blogeuse de mode suisse, swiss fashion blogger, black fashion blogger, le mois d'avril, avril, printemps, april, spring, the month of april, robe, tenue, ootd, photo du jour, photo du mois, photographe, photographie, mode suisse, photographer, lausanne, vaud, récapitulatif, summary, throwback

FOLLOW ME ON | INSTAGRAM | FACEBOOK | TWITTER

I have only posted three outfits during the month april. I want to try and do more in the future. Not this month because revision period has started for me. That's also a reason I haven't posted as much as I would have wanted. So considering, I have my exam beginning till mid of June, it means I won't be around here often. Though I will try to organise myself and say hello from time to time on my Facebook page and/or on Instagram.

***

J'ai seulement posté trois tenues durant le mois d'avril. J'aimerais essayé d'en faire plus à l'avenir. Pas ce mois parce que la période des révisions à commencé pour moi. C'est pour cela que je n'ai pas non plus pu poster aussi souvent que je l'aurais voulu. Si l'on prend en compte que j'aurais mes exas début à mi-juin, ça veut dire que je ne serais pas très présente par ici. Je ferais tout de même en sorte de m'organiser pour vous faire un petit coucou sur ma page Facebook et/ou Instagram.

* Follow me on Facebook *


facebook fan page, blog.turningpoint, swiss fashion blogger, turning point, stéphanie guillaume

* Follow me on IG *


instagram, IG, its_steph_g, swiss fashion blogger, turning point, stéphanie guillaume



 photo xoSteacutephie_zpsec29b318.png

0 commentaires :

Enregistrer un commentaire

Thank you for your comment, it brings me joy and motivation. Much Love, xo Stéph

Merci pour ton commentaire, il me donne la joie et la motivation. Bisous, Stéph
Follow me on GFC Facebook BLOGLOVIN