* The Dress Story *

posted on: vendredi 2 mai 2014

In my last outfit post, I told you that I would make an article my dress. This is it.
I have opened in the beginning of the year an online accessories shop, to which I have added clothes lately. And the black dress which you can see me wearing in this outfit is from one of my supplier.

The Shop | Fashion Statement

For the moment, I only deliver in Switzerland.

Early 2013, I thought about opening an online shop.  I discussed it with my mother and she thought it was a good idea. So we decided that I'd start planning the opening. And ad it was my idea, I was the investor, both in time and money. Later on, my mom and I would manage it.
But after late event concerning her (which you might know if you are a regular reader of TP) this plan no longer holds.

Now, still in the process of promoting my online boutique, me and a few men clothing designer buddies have got together in order to organize a private sale. It will be held in Lausanne, where I live, this Sunday 4th at a bar called Barock.

If you want to join us, you have to subscribe on the website 4MAI

***

Lors de mon dernier article vestimentaire, je vous ai dit que je ferais un poste à part pour ma robe. Le voici.
J'ai ouvert en début d'année, une boutique en ligne auquel j'ai décidé d'ajouter des habits récemment. Et donc la robe noire que vous me voyez porter sur  ces images me vient de mes fournisseurs.

La Boutique | Fashion Statement

Pour le moment, je livre seulement en Suisse.

Début de l'année 2013, j'avais je me suis mise en tête d'ouvrir une boutique en ligne. J'en ai discuté avec ma mère et elle a trouvé l'idée bien. Donc on a décidé que je pouvais me lancer dans l'organisation de ce projet. Etant mon idée, j'étais mon propre investisseurs, en temps et en argent. Par la suite ma mère et moi devions être les gestionnaires.
Mais ce plan n'est plus d'actualité, après les derniers évènements (que tu dois probablement connaître si tu es un habitué de TP) la concernant. 

Aujourd'hui, toujours dans le processus de promouvoir ma boutique, je me suis mise avec quelques copains designer d'habits homme, pour organiser une vente privée. Elle sera tenue à Lausanne où je vis, ce dimanche 4 dans le bar Barock.
Si tu veux y participer, il faut t'inscrire sur le site 4MAI

* Barock bar *


 vente privée, suisse, lausanne, achat en ligne, barock bar, habit unisexe, accessoire

 vente privée, suisse, lausanne, achat en ligne, barock bar, habit unisexe, accessoire

* Fashion Statement - Summer Collection *

Just a few pieces / Juste quelques pièces
More at the events / Plus lors de l'évènement

 vente privée, suisse, lausanne, achat en ligne, barock bar, habit unisexe, accessoire

 vente privée, suisse, lausanne, achat en ligne, barock bar, habit unisexe, accessoire

robe, dress, print dress, summer dress, fashion statement, online shop, women accessories, clothing

robe, dress, print dress, summer dress, fashion statement, online shop, women accessories, clothing



FOLLOW ME ON | INSTAGRAM | FACEBOOK | TWITTER


 photo xoSteacutephie_zpsec29b318.png

0 commentaires :

Enregistrer un commentaire

Thank you for your comment, it brings me joy and motivation. Much Love, xo Stéph

Merci pour ton commentaire, il me donne la joie et la motivation. Bisous, Stéph
Follow me on GFC Facebook BLOGLOVIN