* New In - Shopping Session // London Vodafone Fashion Weekend *

posted on: mardi 5 mars 2013

Shop from LVFW

Fine sophisticated golden ring and pink earring / Bague doré et boucles d'oreilles rose raffinées

Hellooo everyone,
So here's my last post about London with a little delay ^.^ Like I said, this one is the shopping part. Here are few things from some of my fav shops in London.

Saluuut tout le monde,
Alors voilà mon dernier post sur Londres avec avec un petit peu de retard ^.^ Comme je l'avais dit, celui-ci est la partie shopping. Voilà quelques trucs de la plupart certains de mes boutiques préférés à Londres.


Dorothy Perkins

kim kardashian, shopping, Stéphanie Alice Guillaume, Vodafone Fashion weekend, style, turning point, swiss fashion blogger,
A beautiful clutch designed by Kim Kardashian for Dorothy Perkins Collections.
Seriously, when I saw that clutch I thought "No way I'm getting out of here without you". Et voilà!



Un beau clutch créé par Kim Kardashian pour les collections de Dorothy Perkins.
Sérieusement lorsque j'ai vu ce clutch, j'ai pensé "Ya pas moyen que je sorte d'ici sans toi". Et voilà!

I love every piece of these accesoiries. And I'm a big fan of O.P.I you guys! My collection keeps on growing. I always take advantage of buying tons of them when I travel, cause they are so expensive here in Switzerland. Count 25$ for one.

J'aime chaque pièce de ses accessoires. Et je suis une grande fan de O.P.I les amis! Ma collection ne cesse de grandir. Je profite toujours d'en acheter beaucoup lorsuqe je voyage, parce qu'ils son si cher en Suisse. Compter 24.- francs pour un.

Top Shop

Orange blazer/ Blazer orange

Bright detailled orange skirt/ Jupe orange vif à motif



Forever21

Denim Jacket / Jacket en jeans

Peplum top / Top Peplum

Light green asymetric top / Top asymetric vert

Cross & stud top / Top à croix & stud

forever21, shopping, Stéphanie Alice Guillaume, Vodafone Fashion weekend, style, turning point, swiss fashion blogger, Studded white & gold handbag / Sac à main blanc et doré avec stud


 Black studded handbag / Petit sac à main noir
     Lion head belt / Ceinturon à tête de lion


 Primark

  Black & silver peplum skirt / Jupe peplum noir & argenté

Denim shirt / Chemise en jeans

T-shirt BAD

Red tube skirt / Jupe tube robe

Feline printed top / Top imprimé félin

Grey maxi skirt / Maxi jupe grise
THE END

We ask you to pick 3 things among all of these, what would pick ?

On te demande de choisir 3 choses parmi tous cela, que prendrais-tu ?

Thank you for reading :)
xo
Much love, Stéphie

Follow TURNING POINT on BLOGLOVIN & G.F.C


 photo xoSteacutephie_zpsec29b318.png

7 commentaires :

  1. Ooooh punaise! tu ne mas pas dit que t'avais fait tous ces achats!
    Je crois que j'adore tout! Mais si je devais choisir un article, ca serait le clutch KK *_*.

    Becs <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hihihi! Je gardais ça comme surprise^^ C'est vrai qu'il y a beaucoup, j'étais un peu fofolle dans ses boutiques xD

      Supprimer
  2. oh, amazing shopping) great stuff
    xoxo

    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    RépondreSupprimer
  3. woow amazing shopping! love your peplum top!
    thanks so much for your lovely comment dear!
    xx

    http://therubyslippersblog.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  4. So many wonderful things! I'm loving the bags and that peplum top with the birds!!!
    xo
    girlintheyellowdress.com

    RépondreSupprimer
  5. so cute!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/03/i-am-one-star.html

    RépondreSupprimer

Thank you for your comment, it brings me joy and motivation. Much Love, xo Stéph

Merci pour ton commentaire, il me donne la joie et la motivation. Bisous, Stéph
Follow me on GFC Facebook BLOGLOVIN